Jobdag
geslaagd!

Jouw enthousiasme was overweldigend.
Kijk alvast uit naar onze oproep voor een volgende sessie!

WELKOM BIJ HET CUSTOMER SUPPORT CENTRE.

De tevredenheid van onze medewerkers staat bij ons centraal. Door iedereen zoveel mogelijk in te zetten op zijn eigen passie en talent, geloven we dat we ook onze klanten de beste service kunnen bieden. Bij het Customer Support Centre zijn we er zowel voor onze interne en externe klanten wat onze job extra boeiend maakt.

Onze manier van werken zorgt voor een uniek contact voor elke klant.

Ben jij de collega die we zoeken?

Laat je inspireren door de getuigenissen van onze collega’s.

Neem een kijkje op onze jobsite en ontdek onze openstaande vacatures.

GOEDE VOORBEELD

Onze managers handelen volgens de IKEA waarden, creëren een aangename sfeer op het werk en verwachten hetzelfde van de medewerkers.

VERNIEUWING

Wij weten dat reageren op de behoeften van de klanten met innoverende oplossingen bijdraagt tot een beter leven thuis.

SAMENHORIGHEID

Samen hebben we de kracht om oplossingen te vinden voor problemen die onoplosbaar lijken. Dat doen we de hele tijd.

KOSTENBEWUSTZIJN

Lage prijzen zijn onmogelijk zonder lage kosten. Daarom zetten we met trots goede resultaten neer met weinig middelen.

VOELING HOUDEN

We werken voortdurend aan praktische oplossingen, ontwikkelingen en verbeteringen, en nemen beslissingen op basis van de realiteit.

WILSKRACHT

We hebben respect voor elkaar, onze klanten en leveranciers. Dankzij onze wilskracht krijgen we dingen voor elkaar.

ANDERS ZIJN

We stellen oude oplossingen in vraag en als we een beter idee hebben dan veranderen we graag.

VERANTWOORDELIJKHEID

We geven kansen aan medewerkers met potentieel en moedigen hen aan om hun verwachtingen te overstijgen.

EENVOUD

We stellen ons open en los op bij het oplossen van problemen, in de omgang met mensen of wanneer we met uitdagingen geconfronteerd worden.

ONDERWEG

We evalueren wat we vandaag gedaan hebben en vragen ons af wat we morgen beter kunnen doen. Op die manier vinden we nieuwe ideeën en inspiratie.

STATISTICS

FOOD STATS

Wist je dat... Köttbullar misschien wel het ingrediënt is dat de Zweden het vaakst gebruiken in hun gerechten? Op onze afdeling passeren er zeker 7000 balletjes per week!

CSC AFDELINGEN

  • Frontline: 37 x + 12 x
  • Transport: 12 x + 8 x
  • Kitchen Services: 11 x + 10 x
  • Aftersales: 12 x + 9 x
  • HR: 7 x + 1 x
  • Business Navigation: 9 x + 4 x
  • Business Services: 8 x + 5 x

GROEIEN BIJ IKEA

Een loopbaan die even uniek is als jij. Wij bieden uitzonderlijke loopbaan- en leermogelijkheden. We moedigen je aan om verschillende taken uit te proberen, van functie te veranderen en zelfs naar het buitenland te verhuizen (als je daar zin in hebt). Je kan je eigen loopbaan uittekenen op basis van je ontwikkelingsplan en doelstellingen. Wij geloven in ieders mogelijkheden om te groeien. Want als jij groeit, groeit IKEA ook. Ben je er klaar voor? Ontdek hieronder de verschillende werkgebieden of zoek in onze vacatures.

ONZE IDEALE KANDIDAAT

  • Behulpzaam
  • Flexibel
  • Fun
  • Open-minded
  • Sympathiek
  • Harde werker
  • Taalvaardig
  • Sociaal
  • Teamspirit
  • Diversiteit
  • Stressbestendig
  • Positief
  • Pro-actief
  • Oplossingsgericht
  • Leergierig
  • Verantwoordelijk
  • Zelfstandig

COLLEGA’S AAN HET WOORD

Laat je inspireren door wat onze medewerkers te vertellen hebben.

JONATHAN

Medewerker Customer Support Centre

“Hoe ik als model en make-up artist bij IKEA terechtgekomen ben? Ik ben altijd gepassioneerd geweest door binnenhuisinrichting en wou graag een nieuwe job in een groot bedrijf met kansen om te groeien. IKEA leek me de perfecte t. Na een start bij Frontline, kwam ik terecht op Aftersales. Ons team had nood aan iemand met juridische kennis. Ik had hier energie voor en kreeg de kans om me hierin bij te scholen. Zo blijf ik voortdurend groeien in mijn job. Fun, want nu kan ik onze klanten en IKEA altijd een juist antwoord bieden. En mag ik dagelijks nieuwe zaken ontdekken.”

AMANDA

Medewerkster Customer Support Centre

“Dat IKEA minder belang hecht aan diploma’s maar aan interesses en capaciteiten, daar ben ik een perfect voorbeeld van. Na mijn 5de middelbaar zegde ik mijn schoolcarrière vaarwel en stortte ik mij in de horeca. Tijdens mijn sollicitatie bij IKEA vroegen ze me wie ik was en wat ik wilde. Ik toonde mijn passie en motivatie en kon meteen aan de slag. Tijdens mijn eerste dagen legde mijn coach me de systemen en zelfs de weg naar de cafetaria uit. Voor mij is IKEA er echt om je het leven makkelijker te maken, ook voor de werknemers. Het gevoel dat je altijd bij iemand terecht kan, blijft. Je mag fouten maken, blijven proberen zolang je maar bijleert.”

SOFIE

Internal Communication Manager

“Tijdens mijn studies journalistiek, werkte ik als student bij IKEA. Na het afstuderen ben ik bij Aftersales mijn eerste fulltime job gestart. Een fantastische ervaring doordat je niet gebonden bent aan scripts en echt de vrijheid krijgt om tot een oplossing te komen. Met als doel: klantentevredenheid. Zo mocht ik de kinderen van een klant op een ijsje trakteren nadat ik een lastige situatie weggewerkt had. Want geluk mag je hier delen. Toen ik de vacature voor Internal Communication Manager zag, werden mijn journalistieke tentakels onmiddellijk geprikkeld. Nu ondersteun ik collega’s op communicatief vlak. Een groeiende strategische rol die ik op mij kan nemen. Ik ben super blij met deze nieuwe kans.”

STEPHANE

Medewerker Customer Support Centre

“Na een carrière in de winkels zocht ik een nieuwe uitdaging. Liefst binnen IKEA want de familiale sfeer en simpele manier van werken passen helemaal bij mijn persoonlijkheid. Het klantencontact en oplossingsgericht werken wou ik graag behouden. In het Contact Support Centre heb ik mijn plaats hele- maal gevonden. À la minute oplossingen bedenken, onderhandelen tussen klant, chauffeur en monteur en administratief dossiers voorbereiden zodat leveringen zo vlekkeloos mogelijk verlopen, zorgen ervoor dat mijn job elke dag opnieuw een andere invulling krijgt. Een slechte situatie voorgeschoteld krijgen en toch bij de klant een goed gevoel creëren, dat geeft me telkens opnieuw een boost.”

Momenteel hebben we 30 vacatures in het Customer Support Centre te Zaventem. Neem gerust een kijkje op IKEA.be/jobsbijIKEA en ontdek jouw jobmogelijkheden.

BEATRIX

Medewerkster Accounting

“Ik ben erg gesteld op mijn routines en werk graag volgens de regels. Toch pluis ik ook graag dingen uit. Gelukkig krijg ik daar binnen IKEA genoeg ruimte voor. Als boekhouder werk ik veel dossiers zelfstandig uit en heb ik ook mijn eigen specialisme. Maar op momenten dat we echt een deadline moeten halen, merk je hoe hecht ons team is. Vooral omdat we allemaal dezelfde instelling hebben en ons werk echt graag doen.”

Momenteel hebben we 30 vacatures in het Customer Support Centre te Zaventem. Neem gerust een kijkje op IKEA.be/jobsbijIKEA en ontdek jouw jobmogelijkheden.